tirsdag den 11. november 2008

Dejlig søndag...

... i Vejerslev!
Det var bare den herligste dag, hvor jeg fik snakket med utallige mennesker. Enkelte kendte jeg allerede, en del havde mødt mig og mit her på nettet og andre var bare nysgerrige efter hvad det var for noget, jeg stod med. Mangen yoyo´er blev lavet som demonstration og en hel del yoyo dimser og MomaQuilt-mønstre solgt.
Jeg havde sammen med "Hannes" en lille lodtrækning og vinderen blev:
Hanne fra Viby J. Vi siger tillykke! Yoyo´er & mønster er på vej til dig. Jeg har lovet at der kommer billedvejlidning her, men det tager bare lige et par dage...
Først idag er jeg stået op, efter at jeg i søndags gik direkte hjem i seng med min influenza. Og det var lige hvad både den og jeg havde brug for! Nu er jeg på benene igen omend stadig lige slap i koderne. Der er en masse der skal pakkes ud og om, men lige nu er jeg kun kommet til den åbne pose pebernødder fra i søndags... Nu kan jeg faktisk også smage med...
Maria

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

Hej Maria.

Dejligt at du er kommet ovenpå igen. Ja det var en hlet vild dejlig dag i søndags. Og folk var jo vilde med dine yoyo-er.....