torsdag den 29. januar 2015

Lavpraktisk tragt

Forleden aften kastede jeg mig over "leg med krøyerkugler" - noget alle der har prøvet det ved, kan være lidt af en udfordring. I hvert fald hvis man ikke lige har lyst til at få dem ud i hele huset! Og det havde jeg selvsagt ikke.
Nu er det jo også sådan, at de der skide kugler nemt kan blive lidt (helt og aldeles) elektriske, så derfor er al materiale ikke lige godt at flytte dem med. Min løsning blev et stykke pap klipset sammen til et rør, og så låget fra en spraylim. Det kan nemlig gå ned i paprøret, så der blev så lille risiko for "spild" som muligt. Og det virkede bare super godt. Jeg skulle fylde 3 i-pad puder med hver 70 kopper kugler, så det var bare at tage fat fra en ende af. Nu mangler så pæne aftagelige (læs vaskabre) betræk, men mangler lynlås i rigtig farve, så det må lige vente et par dage. Puderne er nu alligevel taget i brug, og de er bare gode!

Maria

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Det var da smart, må huskes:-(

Kari sagde ...

Hold da helt op, det var godt nok mange kugler, du har haft gang i. Mon man kan huske fidusen, hvis man engang skal lege med kugler.

Anonym sagde ...

Super smart, nu får jeg lyst til at prøve igen, med de livlige kugler.

Karin Kristiansen