tirsdag den 6. januar 2015

Det er "Skammeligt" og se så lige "HER"!

Forleden dag fik jeg en mail fra Herdis, som ud over et ønske om lidt hjælp, også skrev, at "...det er skammeligt" hvis jeg fremover kun skriver på instagram. Og ja, det har du absolut ret i Herdis - og så er skammeligt jo simpelthen et fantastisk ord! Jeg går stadig og gnægger lidt i skægget over det - en er jo sprøgnørd!



Jeg skal nok tage mig sammen... Og det gør jeg hermed med en ganske upatchwork'lig, men ganske sprogligt morsom video med Mette Blomsterberg.







Maria

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

Du bliver bare HER ... (smiler) ...
synes sørme et sjældent indlæg er bedre inden ingen :)

Kari sagde ...

Håber sørme også du bliver her.

Helle H sagde ...

Jeg er også en af dem, der er ked af, at du "flytter". Jeg er og bliver en blogger. Dog har jeg lige opdaget Pinterest, og er helt overvældet over den store mængde inspirerende billeder m.v. man kan finde der.

Annestof sagde ...

Please, please, please! Bliv. Jeg elsker at læse dine indlæg.

Gitte sagde ...

Dejligt du er HER, men også godt på Instagram.
Har nu lyst til muslii bar ��