lørdag den 22. november 2014

Shoppe...

I formiddag var jeg et smut ude hos Helene Juul Design. Egentlig kom jeg for at hyggesnakke og være lidt praktisk, men jeg "kom" også til at købe lidt med hjem...
En lækker bog, rundel til mine store Bernina 710 spoler, klemmer i nye farver og en lille dims. Dimsen er genial til at puffe hjørner ud med.
Det blev også til noget "print stitcherymønster på papir, sæt det over stoffet, broder og vask papiret væk". Jeg har ikke prøvet det før, men har et stitcherymønster med vildt mange detaljer, og så må det prøves. Så faldt jeg også over noget applikationspapir - skriver om det, når det er afprøvet. Skulle efter sigende være genialt, så det kan ikke vare længe inde det skal prøves.



Men først skal der jeg have tegnet, syet og skrevet årets første gratis adventsmønster til Helene - husk at de 4 helt nye gratismønstre bliver sendt til Helenes nyhedsbrevs-modtagere. Hvis du ikke allerede får nyhedsbrevet, skulle du måske overveje det?

Maria



3 kommentarer:

Annestof sagde ...

Jeg glæder til at høre om produkterne, når du har afprøvet dem. Specielt applikationspapiret

Kari sagde ...

Det er altid dejligt med noget nyt. Glæder mig til at høre om afprøvningerne.

Susanne sagde ...

Har brugt stichery papiret til et tæppe til min datter med Red Brolly's Brutus kattemotiver, giver også hold på stoffet, når der broderes og så bliver de ikke så stive som hvis man har strøget tynd vliseline bagpå, kan varmt anbefales.