fredag den 21. november 2014

Klar - parat - opæng!

Tænk, i går eftermiddag blev jeg færdig med at quilte min DU 2012, kanten skåret rent og zigzagget. Lukkekanten må bare vente, for nu hænger min Design Udfordring sammen med en hel masse andre fine DU'er udstillet "Østerskovgaard", Østerskovvej 20 i Låsby.


Der er udfordringer med fra alle 5 år - meget forskellige både i stoffer, udtryk og metode. Der ligger også en mappe, hvor alle års udfordringer (og alle del-udfordringer) er beskrevet, så det er muligt at se, hvad vi har arbejdet ud fra (Anne har bare styr på den slags - tak søde).

Ud over udstilling er der julestue med salg af fine hjemmelavede sager, mulighed for at købe gløgg/kaffe, og i det hele taget komme godt i julestemning.

Jeg har fået blod på tanden, så jeg tror, jeg vil kaste mig over endnu en DU, og se om den kan blive færdig inden alt for længe.

Maria

1 kommentar:

Annestof sagde ...

Jeg glæder mig til at se din næste DU. Happy sewing😄