mandag den 20. februar 2012

Endnu en test!

Engang sidste år syede jeg en top for at teste et mønster designet af Geta en super dygtig quilter, designer (og nu også forfatter) fra Romanien. Toppen blev færdig, og ligger nu og venter på at jeg quilter den... lige pludselig! Og så skal jeg nok vise den - den er så skøn!

Nå, men idag skal jeg sy endnu en test for Geta. Det skal blot være 3 - 4 blokke denne gang og det skal blive til grydelapper her hos mig. Selve mønsteret er naturligvis på en lækker stor quilt.


Dette er en af de der "Og så var den ikke lige færdig" gaver, som jeg er så god til at give. Faktsik en gevinst i en pakkeleg fra december på "Et gavekort på grydelapper i ønskefarver". Ønsket var sort og gylden - og det skal det blive.

Hvis du ikke før har besøgt Geta's blog, er den bestemt et besøg værd. Der ligger en del tutorials og der er også en del fine mønstre til salg (down load). De er skrevet på et meget letforståeligt engelsk og med mange og gode illustrationer.

Maria

Ingen kommentarer: