mandag den 4. juli 2011

Koloni mode?

Idag har jeg sendt Julie afsted på hele 12 (!!!) dages koloni! Hun var super glad og spændt på, hvad disse dage vil bringe. Et ved hun - at der kommer godt med post hjemmefra.


Men, hvad sender man så til tøsen andet end A. And blade og snoller? En lidt vild sommerkjole? Tja, det vil jeg i hvert fald forsøge mig med. Julie er meget bevidst om farver/mønstre (prikker, striber, tern er yt), så det er ikke til at vide, om dette vil falde i hendes smag. Jeg gik efter noget i lilla eller sort/hvid, men stofudvalget var ikke ligefrem noget at råde hurra for. Overvejede at købe noget lækkert KF stof, men det ville nok blive disket! Dette balistof er i hvert fald syper lækkert og blødt.


Så nu forsøger jeg mig med denne... og usynlig lynlås... uden "usynliglynlåsfod"...UF!

Maria

4 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

Hej Maria.
Du er da en super sød mor, der også sender andet end AA-blade og snoller. Jeg tror, din datter bliver glad for kjolen i det orange vakse stof - vi får den vel at se, når den er færdig.
Knus Kirsten.

Bedstes Patchwork sagde ...

Sødt stof du har valgt til hendes kjole, den er jeg sikker på hun vil kunne lide.
Du har som sædvanlig fået produceret en masse skønne ting og dit tæppe med stjerner som der er mønster til i KM er super lækkert.

Berit sagde ...

Den kan hun da kun blive glad for.

Marie sagde ...

Du lægger lige et billede på af den færdige kjole inden du sender, ikk?