søndag den 10. juli 2011

Fjernt fjernlager!

Jeg har et par skuffer, der fungere som lager for dimser og dutter... nåle, opsprættere, opmærkningspenne, tråd mv. Men af en eller anden grund har det lager aldrig indeholdt ekstra lim til sewline penne. Jeg har nemlig ikke været særlig vild med at bruge dem. Men nogle gange må man jo revidere sin opfattelse, så jeg gav pennen en ekstra chance - og er vild med at bruge den til "stof om pap limning". Men så løb jeg tør for lim... Helene havde lige solgt den sidste refill (flere op vej), Himmelblå  har sommerlukket... og så er gode råd jo dyre. Eller faktisk ikke, for jeg er jo ikke den eneste med diagnosen "uhæmmet lagertrang" og min søde veninden Pia, har bestemt også lidt af denne skønne lidelse. Og da Pia heldigvis ikke bor ret lange fra mig, kørte jeg lige forbi fredag aften.  På mystisk vis (noget med billeder, der ikke kunne ses udendørs på min mobil...) havnede jeg inde i Pias fjernlager - altså det der er hemmeligt for andre - til stor fortrydelse for Pia og stor glæde for mig! Høøøj, der var navngivede kasser med nydeligt sammenlagte stoffer... Godt at vide, at der ALTID er hjælp at hente i en akut stofkrise.... Altså, det vidste jeg jo godt i forvejen, havde bare ikke lige set det mangfoldigheden!  
Sådan kan man være så heldig, og jeg har allerede bruge et godt stykke af første stift!


Bare en lille bitte bid af sidste færdige model... Den er lækker og naturligvis meget hemmelige!

Maria

4 kommentarer:

Chookyblue...... sagde ...

I have well and truly fallen in love with my glue pen.........I do need to get some refills too........

Lene Ravn sagde ...

Ja, den limstift er en rigtig god opfindelse. Jeg bruger den selv meget, den kan aflaste svage hænder lidt.

Kari sagde ...

Det er godt at kende sine venner i nøden. Spændene projekt du har gang i. Hvad mon det bliver til med alle de lækre stoffer.

Helene Juul sagde ...

Hm, gad vide om det er der alle butikkens refills er endt ... på fjernlageret ;-)
Det ser spændende ud med det lille smugkig til den nye model. Knus