lørdag den 4. april 2009

Hjææælp - jeg har fået pip!!!

Endelig kunne jeg lægge alle blokke til min BOM ud på gulvet og så var det bare... så forvirrende at se på! Der er ligesom for mange forskellige blokke i for mange forskellige stoffer - og kanten virker for smal. Nu er gode råd jo dyre og jeg har allerede bruge mine penge på stof, så vil I hjælpe mig??? Tæppet kan ses her under Arrangementer og så Dus med himlens Fugle. Hvad siger du? Nogle idéer? Det er ikke vigtigt for mig, at jeg bruger alle blokke eller at tæppet får en bestemt størrelse, men der ER vigtigt at jeg bliver glad for det!

Nu har jeg delt blokkene op i to bunker - dem jeg er glade for i den ene og resten i den anden. Så har jeg lagt dem så nydeligt ned i en skuffe og nu må de lige have en lille pause. Måske ser det helt anderledes ud om en uges tid?

Godnat Maria

3 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er meget blåt ! Jeg ved du har blandet nogle rosa farver ind i broderierne, så hvad med at fortsætte dem ud i kanten. Evt. en bredere kant sammensat af overvejende de rosa stoffer og så lidt af alt det andet. Jeg har en bog med mange forslag til "pieced borders" altså sammensatte border som du kan låne og kigge i.

Berit sagde ...

Ja, duhar ret Maria. Det tæppe er ikke hvad vi ventede. Jeg sidder også med en lidt underlig smag.
knus
Berit

Gitte sagde ...

Hej Maria

Ja, det er et lidt rodet forvirret indtryk man får, når man ser blokkene. Kunne man evt. sætte "sashing" (jeg kan ikke lige finde et egnet dansk ord)ind. Måske rundt om grupper af blokke. Det kunne måske hjælpe øjet til at finde lidt ro?

Gitte