søndag den 12. april 2015

Sy(g) produktion

 Lidt har jeg fået syet de sidste par måneder, så her kommer en lille billed up-date:
Fødselsdagsgaver til min mor. 
Et ophæng med spøjse fugle (Bloomin' Mind) og dækkeservietter med katte og fiskerester. 
Dækkeservietternes øverste kant har jeg skåret på skrå, hvilket giver en rigtig sjov effekt. 
 Quiltning set fra bagsiden 
  "Plusløber" syet af stash abonnement pakke fra Helene Juul Design
Mindre hemmelig quilt jeg nyligt har quiltet for Helene. 
Forsiden bliver afsløret "engang"!
 Og så mit (& Miss Mays) skønne strikketøj, som vi har haft forbilledeligt samarbejde om. 
Jeg har strikket og hun har sovet. 

Har gang i flere gode sager - og ikke alle er hemmelige - så der er atter liv i bloggen!

Maria

6 kommentarer:

Berit sagde ...

Du har da været meget flittig. Fine ting

Bedstes Patchwork sagde ...

Jeg synes da også du har været flittig, når du har været syg

Unknown sagde ...

Det er da nogle flotte ting, du har fået lavet.

sall1234 sagde ...

Din fødselsdagsgave til din mor var kjempe flott. Tror nok hun likte den.

grymerspalet sagde ...

Smukke/sjove/festlige ting, du har lavet.

Kari sagde ...

Jeg er meget imponeret over at du har både syet og strikket mens du har været syg.
Jeg er helt vild med dine tykke fugle.