torsdag den 23. april 2015

Quilte, quilte, quilte...

Inden jeg kaster mig over at quilte "nye" quiltemønstre, tegner jeg dem ofte op på min whiteboard tavle, - film klæbet op på indersiden af en skabslåge. Det gør, at jeg ikke er nød til at testquilte mønsteret, men får det ind i hånden/hovedet på tavlen. Her kan jeg virkelig mærke at øvelse betaler sig!
 Alt i alt ligner det meget godt.

 Masser af buer bliver det også til, da de gør sig så godt i kanten af kvadrater, stjerner mv. Jeg elsker simpelthen bagsiden, her ses stjernequiltningen meget tydeligt!
Miss May er også ret vild med det, for der er dejlig lunt at putte... 
og så lugter der af en anden fin lille kat!
Nu har jeg tre omgange tilbage på denne Hope BOM (Designet af Helene Juul Design), og disse omgange er laaaange, så hvis jeg kan nå 1/2 om dagen, er det super fint.

Maria

3 kommentarer:

Kari sagde ...

Ej hvor bliver det bare flot.
Jeg glæder mig helt vild til at se det færdige resultat og røre ved det.

Bedstes Patchwork sagde ...

Det ser godt ud :0)

Anonym sagde ...

Nå, det skrider jo hurtigt fremad - lige om en hel masse sting når du til det sidste, og så må du og Miss finde andre godter at kaste jer over. Kh mor