fredag den 10. oktober 2014

"Er du HELT sikker på...

... at du kommer til at bruge denne dims på et tidspunkt?" har manden min sagt ret så mange gange i eftermiddag. Hvis jeg ikke var HELT sikker, så var aftalen, at dimsen skulle smides ud - og det først efter at manden lige havde givet sagen et ordentligt tryk, så den ikke kunne fremdrages igen i et svagt øjeblik.
Nu er alle skabe, reoler og flader tømte, alt pakket ned i kasser, boxe, kurve, og det hele placeret i vores stue. Hold fast hvor har jeg mange skatte i de kasser! Jeg er så umådelig heldig, at jeg har en ret fantastisk tålmodig mand, der bare tager mit roderi oppefra og ned, og hjælper det bedste han kan. I morgen står den på Ikea, flytte reoler/skabe jeg allerede har, samling af nye reoler mv., og så kan jeg i ro og mag sortere og finde ud af, hvor alting skal være. Fantastisk!
Men først tror jeg lige, jeg vil sove på det!

Maria

8 kommentarer:

Anne-Mettes Oaser sagde ...

God fornøjelse med indretning af syværelset på ny :-). Vi får forhåbetlig fotos at se ubdervejs i processen?
Knus

Bedstes Patchwork sagde ...

Sådan en omgang kunne mit syrum også trænge til.
Glæder mig til at se efter fotos.
Hanne

Unknown sagde ...

Det ser spændende ud, men også lidt uoverskuelig. God fornøjelse! Jeg er spændt på at se det færdige resultat. Hvor er du heldig med den tålmodige mand!

Unknown sagde ...

Spændende hvordan det kommer til at se ud. Ser lige nu lidt uoverskuelig ud, men det skal nok blive godt😊

Helene Juul sagde ...

Det bliver spændende at se færdigt. Godt med tålmodige mænd, der gider at slæbe og samle. Min har også været ret god. Nu må jeg vist hellere se at få fingeren ud og få puttet noget i "hullerne" her, så du ikke overhaler mig indenom ;-)

Anonym sagde ...

Det er ikke sært, at missMay bliver udmattet - hvad hun da må finde sig i i sin stue!!
Mor

Anette J sagde ...

Åh mand hvor er jeg misundelig - måske skal jeg bruge min ferieuge på et lignende projekt. Men hvor får man sådan en tålmodig mand fra?? Og hvad skal jeg så gøre af ham jeg allerede har?? Nå skidt jeg beholder ham ;-) men jeg glæder mig også til at se resultatet.
Anette

Annestof sagde ...

Stakkels lille missmay.
Glæder mig til at se dit nye syværelse. Måske kan jeg få lidt gode ideer.