søndag den 20. oktober 2013

Tak for kaffe siger jeg bare!

I dag var vi en helt flok sy-inder, der var inviteret til at fejre Hannes fødselsdag. Efter først en delikat frokost og en bid ost, kom Hannes "obligatoriske" marengslagkage på bordet - og var maven ikke allerede fuld... så blev den det i hvert i fald! 
Vi var blevet enige om, at Hanne skulle have en lilla/voilet mug rug fra os hver. Fra mig blev det en med fjer... og så en lille dåse...
Da jeg i foråret var på ferie med manden min i Wismar, faldt jeg over disse "Piller for alle på 60 år" og tænkte straks, at sådan nogle måtte lige være sagen for Hanne, og jeg tror bestemt, hun bliver glad for dem. Spørgsmålet er så "hvad de gør", men det vil tiden vise...

Maria 

3 kommentarer:

Berit sagde ...

Ja, vi er mætte. Uhm!!!:-)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hold da nu op for en kage!
Fin mug rug´. Den lille dåse er da ikke til at stå for ;-)).
Knus

Bedstes Patchwork sagde ...

Ja, det er en fin Mug Rug, skal jeg engang komme til at sy sådan nogle fjer, så skal der da vist øves meget.
Jeg glæder mig til at kunne smutte sådan af sted som hende på dåsen men jeg vil nu ikke jagte mænd på handicap scootere ;0) men bruge den ekstra energi til at sy PW tror jeg ;0)
knus