torsdag den 17. oktober 2013

Efterårssyning...

Endelig er jeg kommet i gang med at sy årets DU - "Green Tea and Sweet Beans". Helt ulogisk og meget lig mig, har jeg lagt ud med at lave en hel masse stilke... mere om det i morgen.
I dag har jeg haft besøg ar Helene til hygge, snak, syning og spisning af nybagte boller. Og som altid glemte jeg at tage et billede undervejs, og nu er der kun mine "efterladenskaber" tilbage på bordet! Tror lige jeg vil lave "kronblade" til nederste blomsterpanel inden sammenpakning. Og så mangler der også en enkelt stilk, men den er ikke lavet endnu, så den må vente til lidt senere. Jeg er vild med mønsteret - altså måske ikke lige selve mønsterhæftet, som er noget rodet - men den samlede quilt er så fin. Tror jeg vil have lavet en kasse med de stoffer der skal bruges til projektet, både så jeg kan se, om jeg har (valgt) nok farver/prints og for at gøre det nemt blot at snuppe noget stof, som jeg allerede ved passer ind. 

Maria



4 kommentarer:

Helene Juul sagde ...

Tak for sidst. Det var en hyggelig dag med masser af snak og syning og dejligt hjemmebag!

sall1234 sagde ...

Så fint det ble. God helg til deg i Danamrk.

Kari sagde ...

Det ser godt ud. Jeg synes også det er en rigtig flot quilt. Noget anderledes end det jeg plejer, men hvem siger også at man blive i det samme. Jeg er startet med de små blokke over pap.

Karinas Blog sagde ...

Altså.....Jeg får jo helt lyst til at deltage i den BOM, er vild med dit farvevalg, og det stof der med skrift er fedt !!