lørdag den 9. februar 2013

I pose og sæk?!


Nej så mange rester har jeg (desværre) ikke. Jeg er nemlig en skarnstøs, der ofte bare smider rester/afskæringer ud. Fy fy ved det godt, men det er i erkendelsen af, at jeg aldrig når at sy noget af dem alligevel. (Bare rolig, mange større rester som jeg er "vokset" fra bliver overgivet til skole/sfo/klub. Kommer lige i tanke om, at jeg har to sådanne poser stående i kælderen... måske jeg lige kan finde lidt guld der, inden de bliver afleveret???)).

Nå, men faktisk var der i en gammel restekasse to poser med grovsorterede rester og så lidt af det løse. Så lidt sjov "resteleg" kan jeg nu nok få ud af det alligevel! Og ellers må jeg jo til skufferne med stoffer...

Maria

2 kommentarer:

Lisbeth Madsen sagde ...

Hej Maria.
Jeg er sikker på, at du nok skal få noget rigtig spændende ud af din resteleg. Ellers lav nogle lykkeposer og sæt dem til salg!Jeg er sikker på, at det ikke kun er mig, som sidder og tænker: Nøj, nogle dejlige rester"
Jeg håber, at du får en god søndag.
KH Lisbeth

Gitte Møldrup sagde ...

Spændt på hvad reste legen går ud på.
Synes da billedet er lovende med alle de dejlige farver, og håber du husker at gemme lidt rester til mit projekt inden du smider ud ;o)