onsdag den 13. februar 2013

Colour på tossen!

Hurra - i dag har jeg fødselsdag! 
Og da jeg jo har besluttet, at dette år skal være i farver, 
har jeg fået dejligt farverige gaver. Skønt!
Dejligt kagebord... 
Tjek lige min skønne kombi med gl. engelsk porcelæn og super moderne servietter til.
Bluse fra Jakob, underkjole fra Julie og gavekort til undertøj fra (til) manden min.
Fedt stof med kort over London og tre sjove taskemønstre.
Tør shampoo (skal efter sigende give fantastisk løft til håret - også det nyvaskede) og ny pung...
Ahhh, må da blive glad at at tage denne pung op af tasken!

Maria

15 kommentarer:

Berit sagde ...

Kæmpe stort tillykke med dagen. Den har været indbringende kan jeg se, og det er jo dejligt med gaver. Super flot farverige bord

Bedstes Patchwork sagde ...

STORT TILLYKKE med fødselsdagen, sikke en masse dejlige gaver du har fået.

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hip hip hurrahhhh, stort tillykke med føs'dagen, som allerede har været indbringende. Dejlige gaver og flot bord.
Knus
Anne-Mette

Marianne sagde ...

stort tillykke med fødselsdagen Maria :)
sikke dejlige gaver :)
knus♥ og go' aften

Kari sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen.

Catarina C sagde ...

Grattis på födelsedagen och vilka härliga födelsedagspresenter du har fått!

Helle sagde ...

Stort tillykke med dagen :-) Skønne gaver du har fået dig.
Stort knus fra Helle

Unknown sagde ...

Tillykke med dagen. Skønne gaver :)

Ulla Wilms sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.

Annestof sagde ...

Rigtig hjertelig tillykke med fødselsdagen. Dejligt med alle de skønne farver på både bord og gaver.
Kh
Anne

Gitte Møldrup sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen, flot bord og dejlige gaver.

Marie sagde ...

Til lykke med din fødselsdag!!! Spørgsmål: kan du ikke fortælle mig sidelængden på hexagonerne i midten til Mrs. Billings, da jeg gerne vil bruge den midterblok til noget repro-UFO jeg har liggende???

Jette sagde ...

Tillykke med dagen - dejlige gaver du har fået ;o)

grymerspalet sagde ...

Til lykke med den overståede fødselsdag. fine gaver, du har fået.

Susanne sagde ...

Et forsinket tillykke med fødselsdagen, sikke skønne gaver du fik, er hel vild med pungen, forhåbentlig var der lidt penge i den, så den ikke kommer til at være tom, som overtroen siger.