lørdag den 23. februar 2013

Fuldt hus!

Nu fik jeg endeligt min fars "Fulde Hus" færdigt... 
Han fik det i julegave, men det er først blevet afleveret i dag.
Jeg har undladt enhver form for "nipse-pynt", 
men har så quiltet lækre fjer, snirkler og pebbels (småsten = cirkler) i stedet for.

Jeg blev nød til at forstærke endevægene, da det materiale jeg havde brugt ikke var stift nok. 
Men efter påstrygning af noget genialt tyndt stift stads (som jeg ikke aner hvad hedder), 
holder det nu formen super godt.
Og det passer fint til kassen, så nu kan rødvinen igen blive serveret standsmæssigt!

Maria

4 kommentarer:

Berit sagde ...

Det er da bare for smart

Bedstes Patchwork sagde ...

Det er blevet et skønt vinhus du har syet til din far.

Lisbet sagde ...

Den er godt nok blevet flot, må jeg spørge, hvor man kan købe mønsteret - det ville lige være en gave til min veninde.
du er bare så dygtig
vh
Lisbet

grymerspalet sagde ...

Det er bare mege flot, Maria. Det smukkeste hus til vin - jeg endnu har set.
Februarhilsen fra Kirsten.