mandag den 27. juni 2011

Lille fint sæt.

Heldigvis har jeg stadig "sy-hvad-jeg-lyster" uge og i lørdags fik jeg sådan lyst til at sy dette sæt til en speciel person, der har været en del af mit liv fra jeg var 7 år.


Men, hvorfor gøre det nemt, når jeg nu kunne gøre det svært. Jo, fordi jeg ikke syntes lynlåse er specielt pæne og derfor gerne vil gemme dem så meget som muligt. Så i stedet for at sy lynlåsen på a la Timotei (total god tutorial!), valgte jeg at sy den på a la "mest muligt bøvl for bedst muligt resultat". Ny stikker kun takkerne frem og jeg er super glad for resultatet.

Kan rigtig godt lidt den øverste kant, hvor lynlåsen er gemt 1 cm under kantlinjen. Og så Kaffe prikker...

Maria

9 kommentarer:

Berit sagde ...

Sød sæt, og lynlåsen er super.

Pia sagde ...

Jeg er sikker på at hun bliver glad for sættet, uanset hvordan lynlåsen er sat i :-)

bentetove sagde ...

Tusen takk for koselig og opplysende kommentar hos meg!
Har vært på tur i bloggen din, veldig mye fint og fine oppskifter.
Legger meg som følger her!!

Anonym sagde ...

Hvor er det bare et fint sæt Maria. Jeg véd det er een, der bliver rigtig glad.
Knus
Mor

grymerspalet sagde ...

Smukt arbejde som altid - og i nogle dejlige farver.

Lene Ravn sagde ...

Hvor er det et sødt sæt, bare det var mig. Tror modtageren bliver rigtig glad.

Lisbeth Steffensen sagde ...

Enig! Det er et flot sæt.
Du er så god til at forklare! Kunne du så måske også vise hvordan "din" lynlås så er sat i. Det vil jeg glæde mig til at se.

Med venlig hilsen
Lisbeth Steff

Kari sagde ...

Super sødt sæt. Jeg kan godt lide at du laver det helt perfekt. Intet er overladt til tilfældighederne.

Kisser Laptern sagde ...

Hvordan sætter du lynlåsen i på den måde? Nu er det vel ikke håndsyet, for det "bruger" jeg ikke over længere afstande.

Glædelig mandag.
Kirsten