fredag den 4. december 2009

Lige en strik til...


Måtte lige forbi Himmelblå her i eftermiddag efter lidt mere Kauni garn. To nøgler til min mor (gul/grøn og lilla) og de to andre til mig selv.

Men det bliver ikke idag jeg tager hul på det, for der er jo lige nogle stjerner der skal syes på en Udfordring. Jeg havde ellers lavet mig en fantastisk plan om at sy fra kl 9 - 12 og så være klar til morgendagens kursus, men med to ungern hjemme, har jeg end ikke fået set på sagen.
Men nu er manden fragtet til Herrejulefrokost (en rigtig våd en af slagsen vil jeg tro) og børnene bliver snart hentet af bedsteforældre til jule-hygge-overnatning og så skal jeg sy!!!

Maria

1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Hold da op...der er en der køber vildt ind i øjeblikket ;-)
julegaver på forskud måske???
Dine stoffer fra kaffe fasset er også super flotte