fredag den 11. december 2009

Kaffedimser.


Idag har min mor fået disse to kaffedimser i sin pakkekalender. De er fra A Christmas Wish free BOM, som jeg har syet elle blokkene til og så disse to ekstra. Nej, det er jo ikke lige sådan det hænger sammen! Den ene blok blev ikke rigtig i farverne (havde taget den med på påskeferie og troede, at jeg kunne huske hvordan det skulle være - hvilket jeg selvsagt ikke kunne!!!!) og den anden fik et lidt for varmt strygejern (svagt mærke). Nu er de så blevet til kaffeservietter til min mor med vores fælles yndlingsjulestof.

Maria

PS: det med mærke efter strygejern er der ingen der ser, for min mor har det altid med at hælde så rigtligt med kaffe i koppen... skvulp!

Nå ja, resten af stitcherierne ligger i en nydelig bunke... og venter på at jeg kommer forbi... måske endda inden jul!

Ingen kommentarer: