onsdag den 8. oktober 2008

Skønt!

Ja, jeg er her endnu, har bare haft lidt for meget i hovedet og alt for lidt i hænderne!

Men så kom der lige lidt til hænderne; 10 x ½yd sort/hvide stoffer med posten. Det er da en skøn ting. Jeg skal på et lille week-end kursus senere på året, hvor jeg skal bruge netop sort/hvide stoffer... Jeg købte godt nok også nogle dejlige FQ på DPF Træffet, så måske havde jeg stof nok... Meen, jeg så også to sort/hvide tæpper på træffet som jeg gerne vil sy, og så skal der jo lidt forsyninger til.... Ok, jeg snakker for min syge moster!

Jeg går lige nu i lumske planer om et lille bitte efterårs quilte-retræte på Als... Mere om det på et senere tidspunkt!

Nå ja, så er det jo lige det med mønsteret på tasken. Det er jo ingen hemmelighed at jeg ikke er særlig computerstærk og her kommer jeg måske til kort! Jeg kan jo sagtens skanne stitcherymønsteret ind, men det kommer bare ud igen (print) i forkert størrelse...
Problem får jeg jo nok løst på et tidspunkt. Skulle du nu have lyst til at sy tasken inden, så giv mig besked og jeg mailer dig mønsteret på det hele...

1 kommentar:

DAWNIE sagde ...

love the colours - cant wait to se what you make