mandag den 13. oktober 2008

Finn's Challenge... no 1

Endlig har jeg min første UFO færdig!
Denne løber fik min mor i morsdags gave - tja, det vil altså sige, at hun fik lovning på den! Og nu er den blevet færdig.
Den blev syet som en lille "hvad kan jeg få ud af en charm pack "test, jeg lavede med mig selv i vinters/foråret. Her er alle 5" firkanter ikke brugt og kant/bagside er købt sidenhen.

Den er syet på maskine og quiltet i hånden og er nu klar til at blive afleveret i morgen.

Charm pakken er valgt med baggrund i farverne og jeg opdagede først senere at det faktisk er julestof. Det skal nu ikke forhinder min mor i at bruge end hele året. Der er en enkelt engel i midtstjernen, men engle kan vi altid have glæde af!

Maria

Jeg har endda også fået syet mit lille "Moma Quilt" mærke på...
Jeg er ikke ret vild med at skrive bag på det jeg laver, men samtidig skal dette sidste skridt bare være nemt, og så syntes jeg dette er en fin løsning! Jeg bestiller dem her

Ingen kommentarer: