onsdag den 6. august 2014

Fremgang...

Se lige her - gratismønster model håndquiltet!!! Det er lidt af en sjældenhed her hos mig, men nu hvor big stitch quilting (quiltning med perlebomuld og længere sting) er in, så kan jeg være med på moden. Nå ja... mønsteret mangler blot to tegninger... og en testsyning af sød veninde!

I sidste uge var vi i sommerhus ved Bratten Strand (nord for Frederikshavn), og så er det jo godt at komme hjem til katten... syntes vi begge. Mis May havde godt nok haft barnepige til overnatning hele ugen (mormor), men det er jo ikke det samme.

Ferien er også grunden til stilheden her på bloggen... og så naturligvis alle modellerne der skal syes/quiltes inden DPF træf om... 3½ uge. Så for at der ikke skal blive helt musestille her på bloggen, har jeg planer om at lave en serie "Gatget Girl's Favorites" eller "Dimser der Dutter"  indlæg om gode sager, jeg nødigt vil leve foruden i mit syliv. 

Maria

Ingen kommentarer: