onsdag den 30. april 2014

Klar - parat - Quilt!

Nu skal der quiltes og jeg har fundet nogle mine skønne dimser frem. Et stort stykke "Supreme Slider", de blå quiltehandsker (har 3 mærker og disse er favoritter - i hvert fald lige nu), lækker og super tynd polyester tråd fra Superior, og nogle Quilters Grip som jeg skal prøve for første gang. Meget spændende om de virker, men nu var det en ny "dimsedut" - og så skal den jo testes. Kan dog forestille mig, at den noget ensartede fingerstilling vil blive lidt hård over lang tid?! Dog kan jeg allerede nu sige, at fingrene får en yderst karakteristisk lugt af hård gummi...

Maskinen er rengjort, smurt og har fået ny nål. Der er ny roman på mp3 afspilleren og jeg har lavet test - tegning af det quiltemønster jeg har i tankerne. Alt i alt er jeg KLAR!

Maria

Ingen kommentarer: