mandag den 11. maj 2009

Mors dag med syrener og valmuer

I går eftermiddag gik mine to drenge (søn og mand) på en "hemmelig" jagt efter syrener ikke langt fra hvor vi bor. Godt hjemme igen blev grenene i al hemmelighed sat i vaser og jeg blev ført med lukkede øjne ind i en flot pynter stue. Jeg simpelthen elsker syrener!


Glad over mine blomstrende grene kastede jeg mig i aftes over mit 3 x valmuebillede projekt! Det er faktisk nogle dage siden jeg skar de fleste kvadrater, så det var bare at "klistre" dem op på min designvæg og flytte rundt og rundt...


Nu er lapperne syet sammen og der er sat kanter på. De bliver ikke til at se, men bliver bukket rundt på lærredet, når jeg monterer i svæverammer.


Så nu er jeg klar til at quilte, tegne masser af valmuer op og applikere dem på, men det bliver ikke lige idag. Jeg har nemlig lovet Pia at quilte et Quilt Pink tæppe for hende. Det er stort og tunge og der er lang vej igen... men det bliver godt... tror jeg...

Maria

2 kommentarer:

Berit sagde ...

Syrener er skønne. Glædermig til at se dine valmuer.
Hilsen Berit

Lenesquilt sagde ...

Jeg glæder mig også til at se dine færdige valmuebilleder. Ses i aften.
Knus Lene