onsdag den 10. februar 2016

Der er strygestivelse og så er der strygestivelse...

Det er efterhånden nogle år siden jeg stiftede bekendskab med strygestivelse - og i dag ville jeg meget nødigt undvære det i min patchwork værktøjskasse. 

Må lige tilføje, at der så absolut er noget galt med størrelsesforholdet mellem disse to flasker... den teknik, den teknik.

Jeg har testet ovenstående to produkter, og har uden forbehold tabt mit hjerte til Best Press. Det er billigere end Flatter, og så oplevede jeg, at Flatter gav en underlig belægning på mit strygejern... hvilket jo kan være et engangstilfælde.

Men efter som det er Best Press (BP) jeg bruger, er det det jeg vil skrive om her.  Og jeg kan lige så godt advare Jer allerede nu - BP lyder som et vidundermiddel - og det synes jeg faktisk også det er!

Men tilbage til BP - funktioner og brugen af BP:
  • BP fikserer trådene i stoffet, så ikke så nemt kan trækkes ud af facon. Det er specielt godt, når stoffet ikke er skåret/skal skæres lige med trådretningen.
  • Har du en genstridig fold i dit stof, kan den næsten altid presses ud, hvis du bruger BP. Det gælder også bali og hør.
  • Har du brug for en skarp fold (kan være aktuelt ved tasker/puder etc.), vil brugen af BP gøre, at folden bliver liggende fin og skarp - også når du begynder at arbejde med den.
  • Ønsker du at dit sømrum bliver liggende fladt, kan det oftest lykkes med BP. Dette gælder både sømrum der er presset fra hinanden, og dem der er ligger til samme side. Og faktisk også der, hvor du har mange sømrum der mødes i en spids.
  • BP bruges sammen med strygeplast til at lave fine skarpe kanter på applikations dele inden de applikeres på. Giver samme udtryk som needle turn, men har en anden arbejdsproces.
  • Generelt bruger jeg BP til at presse (alle!) mine projekter pæne, glatte og ikke mindst flade.

Sådan gør du:
Start med at lave en varmetest med dit strygejern. Hvis det er for varmt, kan det give brunlige skjolder på det du presser. Jeg ville ønske, jeg kunne skrive "bare sæt det på 2", men strygejern er så forskellige, så det ikke er muligt. Hos mig er det sådan, at mit almindelige store strygejern skal stå på 2, og min lille rejsestrygejern skal stå på 3. Så prøv dig frem.
Læg stoffet på dit stregebræt, giv det et enkelt/et par pift med BP og pres derefter stoffet som du normale ville gøre. Prøv dig frem, men "jo mere jo bedre" gælder ikke altid her. Og så for en ordens skyld - det går af i vask.
Når jeg skriver "Best Press" i stedet for strygestivelse, er det fordi der findes flere forskellige produkter (ex et fra Sterling) på markedet, og de har ikke alle samme funktioner. Så det er ikke et reklame fremstød, blot for at tydelig gøre, at hvis du ønsker lige præcis disse muligheder med din strygestivelse, kan du få det med Best Press - og at jeg kender produktet serdeles godt.
Tja, så er der vel ikke ret meget mere at sige om det... ud over at det er voldsomt afhængigheds skabende - og jeg på ingen måde bliver betalt for at lave denne rekalme.
BP kan efterhånden købes i de fleste patchwork butikker. Vær dog opmærksom på, at det også sælges med diverse dufte, og at disse er rimelig kraftige.
Maria

18 kommentarer:

Hanne Mette sagde ...

Aha, dejligt, at du prøver tingene af.
Jeg gætter på, at Helene Juul sælger Best Press. Så må jeg på tur igen.
Du beskriver nogle fif, som min billige strygestivelse fra Tyskland ikke kan klare.
Tak.

Anonym sagde ...

Ja jeg giver dig fuldstændig ret. Det er et super produkt.

Hilsen
Ingelise Hansen

Edny sine puslerier sagde ...

Hei! Jeg har prøvd ut din tutorial for å sy glidelås i toalettveske, og den var meget bra. Nå har jeg lagt resultatet ut på bloggen min og linket til deg. Tusen takk!
Nå ble jeg nysgjerrig på denne strykesprayen. Det har jeg ikke prøvd før.
Ønsker deg en fin uke!

Line sagde ...

Hejsa

Tak for dine gode tips.
Ville bare lige høre, om du vil putte strygestivelse på en hele fat quarter inden du skærer eller om du vil gøre det på de enkelte stykker, når de er skåret. Her tænker jeg på Fancy Forest BOMMEN ;o)
Mvh. Line Langenskov

Vlasta Parkanová sagde ...

Den, der læser dette vidnesbyrd i dag, skulle fejre med mig og min familie, fordi det hele startede som en vittighed for nogle mennesker, og andre sagde, at det var umuligt. Jeg hedder Jacob Schultz og kommer fra Tivoli, men jeg flytter til Belgien med min kone. Jeg er heldigvis gift med to børn og en smuk kone. Der skete noget forfærdeligt med min familie, jeg mistede mit job, og min kone forlod mit hus, fordi jeg ikke kunne tage godt af mig selv og familien. hende og mine børn på det bestemte tidspunkt. Det lykkedes mig i ni år, ingen kone at støtte mig til at passe godt på børnene. Jeg prøver at sende en testmeddelelse til min kone, men hun forhindrer mig i at tale med hende. Jeg prøver at tale med hendes ven og hendes familie, men jeg ved stadig, at nogen kunne hjælpe mig, og jeg har sendt anmodningen senere til så mange virksomheder, men stadig Ring ikke til mig, indtil en trofast dag kommer, som jeg aldrig vil glemme i mit liv . Da jeg mødte en gammel ven af ​​mig, som jeg forklarede alle mine vanskeligheder, og han fortalte mig om en god mand, der hjalp ham med at få et godt job hos Coca cola-selskabet, og han fortalte mig, at det var en caster-charme, men jeg er en person, der aldrig tror på fortryllelse, men jeg besluttede at prøve det, og jeg kontaktede ham via doctorosagiede75@gmail.com. Han instruerede mig og viste mig, hvad jeg skulle gøre i disse tre dage efter lanceringen af ​​trylleformularen. Jeg fulgte alle instruktionerne og gjorde, hvad han bad mig om at gøre godt. Drosagiede sørg for, at alt gik godt, og min kone ville se mig igen efter det vidunderlige arbejde Drosagiede. Min kone ringer til mig med et ukendt nummer og undskyldte, og hun fortalte mig, at hun virkelig savner mig og vores børn og min kone kommer hjem. Og efter to dage kaldes et firma, som jeg har sendt mit takkebrev, nu er jeg den eksemplariske virksomhedschef her i USA. Jeg anbefaler, at hvis du har problemer med at komme tilbage din eks eller helbrede dig for sygdomme som hiv og kræft, så send en besked til denne e-mail: doctorosagiede75@gmail.com eller whatsapp +2349014523836 og du får det bedste resultat. Tag ting for givet, og det vil blive taget væk fra dig. Jeg ønsker dig det bedste.

Ahitra sagde ...

As a sign of gratitude for how my husband was saved from Lymes, I decided to reach out to those still suffering from this.
My husband suffered from Lymes and it was really tough and heartbreaking for me because he was my all and the symptoms were terrible, we tried various therapies prescribed by our neurologist but none could cure him. I searched for a cure and I saw testimony of so many people who were cured from Lymes , and so many others with similar body problems, and they left the contact of this doctor who had the herbal cure to Lymes. I never imagined Lymes had a cure not until I contacted him and he assured me my husband will be fine. I got the herbal medication he recommended and my husband used it and in one months he was fully okay even up till this moment he is so full of life.Lymes has a cure and it is a herbal cure contact the doctor for more info on drituaherbalcenter@gmail.com Dr Itua can cure Herpes,Hiv,Cancer,ALS,Copd,HPV,Lupus,MS,Diabetes, and other disease talk to Dr Itua on how to get the medication. Thanks for reading my testimony . https://drituaherbalcenter.com/shop/

Anonymous sagde ...

Jeg er her også værdsætter DR WALEs gode arbejde. Da jeg troede, det var forbi i mit liv, var det, da denne store mand ved navn DR WALE kom mig til undsætning. Jeg havde alvorlige problemer med min mand, at han indgiver et skilsmissebrev, der fortæller mig, at han vil skilles fra mig. Det får mig til at miste noget fokus på min arbejdsplads, hvilket gjorde, at min chef gav mig et fyrebrev, og det bliver værre for mig. Ikke før i dag fortalte en god ven af mig, hvordan DR WALE hjalp hende med hendes problem. Så jeg tog modet til at kontakte DR WALE og fortalte ham alt. Det eneste, han gjorde for mig, var, at han kastede en trylleformular til mig, der gjorde, at min mand aldrig blev skilt fra mig igen, og min chef på arbejdet ringede tilbage for at begynde at arbejde igen. nu bor jeg og min mand begge lykkeligt sammen. Du kan kontakte DR WALE på WhatsApp/Viber +2347054019402 ELLER
drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sagde ...

EFFEKTIV OG KRAFTIG KÆRLIGHEDSTAVELSER DR WALE
Jeg er blevet afvist af min mand efter fem(5) års ægteskab, bare fordi en anden kvinde havde en trylleformular på ham, og han lod mig og barnet lide. en dag, da jeg læste gennem nettet, så jeg et indlæg om, hvordan denne trylleformular på denne WHATSAPP +2347054019502 har hjulpet en kvinde med at få sin mand tilbage, og jeg gav ham et svar på hans WHATSAPP, og han fortalte mig, at en kvinde havde en besværgelse om min mand, og han fortalte mig, at han vil hjælpe mig, og efter nogle dage vil jeg have min mand tilbage. Jeg troede på ham, og i dag er jeg glad for at lade jer alle vide, at denne trylleformular har magten til at bringe elskere tilbage. fordi jeg nu er glad for min mand. Tak for DR WALE. Nå ham på WhatsApp/Viber-nummer: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com Tak DR WALE. Må dine guder altid belønne dig for dit gode.

Anonymous sagde ...

Jeg tog næsten mit liv på grund af min mand, der forlod mig og stoppede med at vælge mine opkald. Han sagde, at han ikke elsker mig længere, jeg prøvede at tigge ham, men han vil ikke svare mig, før vi havde en kamp og slog op i seks måneder, hvorefter jeg indser, at jeg ikke kan tage af sted uden ham. Jeg prøvede alt muligt for at få ham tilbage, men det lykkedes ikke. indtil jeg stødte på denne mand kaldet DR WALE online, kontaktede jeg ham og fortalte ham alt, hvad der er sket mellem mig og min mand, før vi gik fra hinanden. Han spurgte mig ikke alt for bange for, at alt bliver godt igen. han fortalte mig at betale for genstande, som han ville bruge til at forberede kærlighedsformularen til mig, og jeg betalte og fulgte alle råd og instruktioner, han gav mig. Efter at have hjulpet mig med at kaste en kærlighedsbesværgelse og se, kom min mand tilbage inden for en uge. bad mig om tilgivelse, jeg var så overrasket over, at besværgelser som DR WALE stadig eksisterer. Hvis nogen her har brug for hjælp, med al oprigtighed, kontakt DR WALE i dag via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com
du er faktisk den bedste DR WALE tak fordi du gjorde mit hjem til et lykkeligt hjem igen. Jeg kan aldrig stoppe med at tale om dig sir. hans er virkelig en fantastisk mand, du kan kontakte ham for løsning af enhver form for problemer som
(én) lotteriformidling
(to) ex tilbage
(tre) bliver gravid
(fire) kur mod enhver form for sygdom, sygdom og infektion
Og mange andre kontakter denne store mand i dag og får din
Problemer løst 100%

Anonymous sagde ...

Jeg er her for at lave en anmeldelse af, hvordan DR WALE hjalp mig med at ordne mit ægteskab, og også til dem derude, der søger hjælp og råd om, hvordan du redder dit ødelagte ægteskab eller forhold, for et par måneder siden havde jeg problemer med min mand, jeg bemærkede han har haft en affære med en anden ung dame på hans arbejdsplads. Jeg konfronterede ham, men han blev vred og sagde til mit ansigt, at det er sandt, som om det ikke var nok, gik han videre ved at fortælle mig, at han ikke elsker mig længere at han ville skilles, jeg var for knust og forvirret, jeg tryglede ham om, at jeg ikke ville skilles, men han insisterede, før da havde jeg hørt om DR WALE, mens jeg surfede på internettet, hvordan han plejede at hjælpe folk med brudte ægteskaber og forhold, jeg tænkte på det, og jeg besluttede at kontakte ham, han lover at få et smil på mit ansigt igen, jeg fulgte hans instruktioner og inden for nogle uger blev jeg så overrasket over at se min mand knæle foran mig og undskylde for det han havde sagt om skilsmissen, det er noget jeg aldrig havde forventet, jeg takker DR WALE for det han har gjort for mig, lever nu lykkeligt med min mand og han er holdt op med at se den anden kvinde. Venligst, hvis du har problemer som dette, råder jeg dig til at kontakte DR WALE, han kan også hjælpe dig. via WhatsApp/Viber: +2347054019402 ELLER E-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sagde ...

Jeg kan ikke glemme, hvordan DR WALE hjalp mig med at genoprette mit ægteskab efter ni måneders adskillelse med min kone på grund af skænderier, og hun rejste og aldrig vendte tilbage til mig, jeg gjorde så meget for at få hende tilbage, men intet lykkedes ikke før Jeg så en kommentar online, da nogen vidnede om, hvordan DR WALE hjalp hende med at få sin mand tilbage, og det var sådan, jeg kontaktede ham gennem hans WhatsApp, og efter at have skrevet mit problem ud forsikrede han mig om, at han vil hjælpe mig med at komme tilbage til min kone inden for få dage efter at have kastet kærlighedsformularen, og efter at han havde fortryllet, kom min kone hjem og tryglede, at hun var meget ked af det i dag, jeg er tilbage med min kone, og vi er begge glade og bor sammen igen. Jeg ved, at der er mange mennesker derude, der ønsker at få deres kærlighed tilbage, kontakt venligst DR WALE, for han er det perfekte svar på dit problem, hans kontaktoplysninger er: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller drwalespellhome@gmail.com

Gabriel sagde ...

Not all heros wear capes or even have to be seen doing what they do, some heros just prefer to work the back door and do the underground works and they do all they do quietly without noise, Just like the saying action speaks louder than words, i am talking about online private investigators who can solve any cyber problems of any kind you just need to mention it to them and follow given instructions, Their mail is Brillianthackers800@gmail.com also their whatsapp +14106350697, you can do the thanking later.

Anonymous sagde ...

Jeg vil bruge dette medie til at takke den store trylleformular DR WALE for at bringe min kære mand tilbage. Da min mand forlod mig og vores to børn til en anden kvinde, levede jeg i smerter, fordi jeg elsker ham så højt, jeg vidste ikke, hvad jeg skulle gøre, faktisk var jeg forvirret, indtil jeg mødte en af mine venner, der hed Ella og jeg fortalte hende, hvad jeg gik igennem, så fortalte hun mig, at jeg ikke skulle bekymre mig, at hun også gik igennem det samme problem, men i hendes tilfælde var det kæresten, så tog hun mig med til en spiritist, en trylleformular, ved navn DR WALE, som hjalp hende med at bringe tilbage hendes kæreste, Da jeg kontaktede DR WALE på hans WhatsApp +2347054019402 fortalte jeg ham mine problemer, derefter fortalte han mig, hvad jeg skulle gøre, og han sagde, efter at jeg havde gjort, hvad han fortalte mig, efter nogle uger vil min mand komme kravlende videre hans knæ beder mig om at tilgive ham. Efter et par uger kom min mand og begyndte at tigge mig, jeg havde aldrig forventet det ville ske så hurtigt, jeg bankede på min dør, da jeg åbnede døren, så jeg til min største overraskelse min mand på knæ tigge mig og vores børn til at tilgive ham.
Han helbreder også alle slags sygdomme, inklusive den, der er anført nedenfor,
1. HIV / AIDS.
2. HERPES 1/2.
3. KRÆFT.
4. ALS (Lou Gehrigs sygdom).
5. Hepatitis B.
6. HYPERTENSION.
7. LAVT SÆDTAL.
8. ASTHMA.
9. VIRGINIA PROBLEM.
10. DIARHE.
11. PUNKT.
12. FORkølelsessår.
13. SLAG.

Og han kastede også følgende besværgelser,

1. du ønsker et godt ægteskab,
2. du er politiker, og du har brug for beskyttelse,
3. du har brug for en kærlighedsformular,
4. du vil være en rig mand eller kvinde,
5. du vil have din partner til at elske dig,
6. du leder efter kone eller mand,
7. du ønsker at arbejde med et visum til et hvilket som helst land efter eget valg,
8. du er en forretningsmand eller kvinde, og du ønsker, at din virksomhed skal flytte,
9. du vil have din chef til at elske dig,
10. du ønsker, at din mand eller kone skal tilbede dig,
11 Du har brug for et job,
12 Du har brug for forfremmelse i dit job,
Enhver, der har problemer anført ovenfor, bør venligst kontakte DR WALE, den store trylleformular. Kontakt ham via WhatsApp/Viber: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonym sagde ...

Jag har gått igenom svåra tider med olika män och hittat sann kärlek och äkta acceptans tills jag träffade min man som kom in i mitt liv och älskade mig bortom ord kan förklara. Vi bodde tillsammans i 2 år och vi var lyckliga tills för många bråk kom upp och vi splittrade oss. Jag trodde att jag kunde gå vidare men jag insåg att jag var djupt kär i honom och behövde för alltid med honom. Jag hade inget annat val än att söka hjälp, vilket ledde till att jag kontaktade Dr Ilekhojie med vetskap om hur han har kunnat hjälpa andra. Han gav mig sin uppmärksamhet och utförde en försoningsritual för vår räkning och resultatet visade sig och han kom tillbaka till mig och vi hittade på saker igen. Nu har kärleken och lyckan återställts och allt jag kan säga är att jag verkligen uppskattar Dr Ilekhojie för att han är osjälvisk när han hjälper mig och andra runt om i världen. Här lämnar jag hans e-postkontakt gethelp05@gmail.com och WhatsApp/Telegram +234814740025

Anonymous sagde ...

Jeg er her for at dele denne min korte historie. Det handler om firmaet og ejendommene, som min far efterlod, før han døde. Fordi jeg ikke vidste meget om hans forretning, planlagde nogle af hans partnere at sparke mig ud af ejendommene. Jeg var forvirret over alt. ting begyndte at gå galt. Jeg ved ikke, hvem jeg skal græde til. Sagen blev ført for retten, men det ser ud til, at det gik til fordel for min forræder. forræderen fortalte mig, at jeg aldrig vil have noget at kalde mit, at han endda vil låse mig inde. Alt dette fik mig til at gå i depression. Jeg tabte på alle områder. men her er det hele vendt. en dag læste jeg på internettet, og det var sådan, jeg løb ind på DR WALE-siden. På hans side så jeg en masse gode nyheder og vidnesbyrd om ham, hvordan han har hjulpet mange mennesker med at vinde en retssag og gjort mange andre gode ting for folk. Så jeg nåede ud til ham og forklarede alle detaljer om min situation til ham derfra. DR WALE fortalte mig, at jeg ikke havde noget at frygte for ham, fortalte mig, hvad jeg skulle gøre, og ting, jeg skulle betale, som jeg betalte for alt og fulgte instruktionerne. Da jeg skriver dette, er alle ejendomme og firma blevet givet tilbage af retten. Jeg ved ikke, hvordan DR WALE gjorde sit mirakel og magi. Jeg har fuld kontrol over alt nu. Alt sammen takket være DR WALE. Jeg sætter virkelig pris på dig. DU kan kontakte DR WALE på hans WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sagde ...

Der er en fantastisk PSYCHIC, der giver lotteri-vindende numre til folk. Jeg vandt $839.342.000 millioner dollars ved hjælp af hans vindertal. Hans navn er DR WALE. Jeg har spillet lotteri i årevis, og jeg har aldrig været heldig, men min ven på kontoret vandt 996.800.000 millioner dollars og sagde op fra arbejdet, så jeg beder ham om hjælp, og han sagde, at DR WALE forudsagde sin sejr efter at have kastet en besværgelse og gav ham vindernummer at spille, og han vandt, så jeg talte med DR WALE på WhatsApp: +2347054019402 for at få hjælp. Han svarede og sagde, at der skulle foretages en læsning og en trylleformular for at afsløre mit vindernummer, jeg oplyste hans krav til læsning og afgivelse af besværgelsen. Efter besværgelsen gav han mig nogle cifre og sagde, at det var mit vindernummer og fortalte mig, hvornår og hvor jeg skulle spille det. Jeg gjorde som instrueret og dage senere fik jeg et opkald om, at jeg vandt $839.342.000 millioner dollars, jeg troede det var en joke, indtil beløbet ramte min bankkonto. DR WALE kan også hjælpe dig med at vinde. Kontakt ham via WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sagde ...

Et fantastisk vidnesbyrd om en trylleformular, der bragte min mand tilbage til mig. Jeg er lykkeligt gift med en dejlig og omsorgsfuld mand med to børn. Et meget stort problem opstod i min familie for syv måneder siden, mellem mig og min mand. så forfærdeligt, at han tog sagen for retten for en skilsmisse. han sagde, at han aldrig ville bo hos mig igen, og at han ikke elskede mig længere. Så han pakkede ud af huset og fik mig og mine børn til at gå igennem svære smerter. Jeg prøvede alle mine mulige midler for at få ham tilbage, efter megen tiggeri, men alt uden held, og han bekræftede, at han har truffet sin beslutning, og han ville aldrig se mig igen. Så en aften, da jeg kom tilbage fra arbejde, mødte jeg en gammel ven af mig, som spurgte min mand. Så jeg forklarede hende alt, så hun fortalte mig, at den eneste måde, jeg kan få min mand tilbage på, er at besøge en trylleformular, for det var det, hun også gjorde for at vinde sin elsker tilbage. Så fulgte jeg hendes råd, og hun gav mig DR WALE WhatsApp-kontakt: +2347054019402. straks sendte jeg DR WALE en WhatsApp-besked og fortalte ham om alle de smerter og problemer, jeg står over for. DR WALE fortalte mig, at jeg ikke skulle græde mere, og at jeg brugte at slappe af i mit sind. Efter megen diskussion med DR WALE betalte jeg for alle materialer og genstande, der var nødvendige for at fortrylle, og trylleformularen forsikrede mig om, at jeg vil få min mand tilbage om en uges tid. Hvilken fantastisk udtalelse!! Så han talte med mig og fortalte mig alt, hvad jeg skulle gøre. Så den næste uge var det så overraskende, at min mand, der ikke ringede til mig i de sidste syv måneder, ringede til mig for at informere mig om, at han ville komme tilbage. Så fantastisk!! Så det var sådan, han kom tilbage til huset med masser af kærlighed og glæde, og han undskyldte for sin fejltagelse og for den smerte, han påførte mig og mine børn. Så fra den dag var vores forhold nu stærkere, end det var før ved hjælp af DR WALE. Jeg vil råde dig til at kontakte DR WALE WhatsApp/Viber +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous sagde ...

Jeg er her for at give vidnesbyrd om, hvordan jeg fik min mand tilbage. Min mand forlod mig uden grund for fire år siden. Han flyttede sammen med en anden kvinde, jeg fik lyst til at slå mig selv ihjel, mit liv blev meget bittert og sorgfuldt. Så en dag fortalte en af mine venner mig om en fantastisk trylleformular, der er meget god, og han sagde, at han gav ham nogle lykketal, som han spillede i et lotteri, og han vandt. Sidste gang jeg tjekkede vidste jeg, at det ikke gik godt for min ven før, så da han fortalte mig, at trylleformularen hjalp ham med at vinde, troede jeg på hans ord. Han fortalte mig, at DR WALE vil bringe min lykke tilbage uden at lede efter, hvor jeg ellers kan nå ud til DR WALE. Jeg brugte den besværgelse, han gav mig, og inden for en uge senere modtog jeg et opkald fra min elskede mand. Han undskyldte og kom tilbage til mig. Han gav mig endda nogle søde gaver som et middel til at kompensere mig. Jeg er meget glad nu. Tak DR WALE, Du kan nå ham via
WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 eller e-mail: drwalespellhome@gmail.com
Han kan løse ethvert problem som f.
(1) Hvis du vil have din eks tilbage.
(2) du har brug for en skilsmisse i dit forhold.
(3) Du ønsker at blive forfremmet på dit kontor.
(4) Du vil have, at kvinder og mænd løber efter dig.
(5) Hvis du ønsker et barn.
(6) Du ønsker at være rig.
(7) Du ønsker at binde din mand og kone til at være din for evigt.
(8) Hvis du har brug for en finansiel holdning.
(9) Han kan gøre dig gravid.
(10) Han kan helbrede dig fra enhver sygdom.