fredag den 6. juni 2014

Fredagsguf for en quilter!!!

To nye bøger om/med massiv quiltning. Denne første er af Judi Madsen fra "Green Fairy Quilts". Det er Judi første bog, og jeg glæder mig rigtig til at fordybe min i den, og blive klogere/inspireret af hendes helt specielle quiltestil. Det er hverken specielt gammeldags eller moderne - det er bare fedt og lidt overvældende!
Du kan se mere af Judi Madsen fantastiske quiltninger her.

Bagefter skal jeg så dykke ned i Angela Walters fra "Quilting is My Therapy" arbejdsbog. Jeg har allerede to bøger af denne fantastiske quilter, men i denne bog uddyber Angela, hvordan hun arbejder sig frem til forskellige quiltedesigns - og opfordre mig som læser til at arbejde videre selv... altså tror jeg nok, har jo ikke læst den endnu vel... 
Skulle du have lyst til at finde ud af mere om Angela (lækre quiltebilleder lige her), er det også muligt at købe online kurser med hende på Craftsy. Der er også mange andre fine quiltekurser, strik, hækling, kagepyntning... og lige nu med rabat på optil 50% af normalpris. Hvis du endnu ikke kender Craftsy, så kig forbi og se om du måske kan blive inspireret?!

Maria

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Spændende..

Knus Susanne M

Annestof sagde ...

Husk nu at komme op og trække vejret en gang imellem .