onsdag den 14. maj 2014

Julegave, eller når man ikke kan bestemme sig!

Alison Glass Sun Print Feathers FQs
Sidste år fik jeg et gavekort til Pink Chalk Fabrics (billeder lånt herfra) af Helene i julegave. Jeg har kigget rigtig mange gange hos Pink Chalk, og har ikke kunnet beslutte mig for, hvilke stoffer jeg så skulle købe. Der er bare sååå mange lækre moderne stoffer, og jeg har simpelthen ikke kunnet beslutte mig. Men så i dag... gjorde jeg det, og jeg købte lige præcis det, jeg har set på siden jul. Nu kunne jeg se, at der ikke var mere end 2 FQ bundter tilbage af de prints jeg gerne ville eje - og tænk nu hvis de pludselig var væk?!
Alison Glass Sun Print Text FQs
Stofferne jeg er gået efter er fra Alison Glass serie Sun Print. Jeg har allerede lidt af dem i mine gemmer, men de er bare så lækre, at jeg må have lidt flere. OK - jeg nøjedes ikke med at bruge gavekortet... for der var så liiiiige lidt flere stoffer, jeg ikke kan leve foruden. Nu glæder jeg mig bare til de ankommer!!!

Maria


Ingen kommentarer: