torsdag den 29. august 2013

At holde Stand!

I løbet af en Træf weekend skal der virkelig holdes stand - ryddes op, sættes på plads, omarrangeres mv så alt ser lækkert ud hele tiden! Godt vi var mange hænder til at hjælpes om det på Helene Juuls stand.
Hjørnet med Modern Quilt

Lidt blandet moderne og andre nye stoffer - to skønne quilte fra Wenche
Og så repro hjørnet med alle dets store flotte quilts.
Min absolutte favoritmodel!!! 
Kan stadig ikke helt forstå, at den ikke skal bo hjemme hos mig og Julie!
Lækre Kona Cotton i ½ m stykker. Super lækre at arbejde med! Og alligevel glemte jeg at tage billede af mit "Modern Quilt" banner syet op i nogle af disse stoffer. Det kommer... når jeg engang får taget et billede af det!

Men bedst/sværest af alt er det at holde stand ift lattermusklerne. Det er længe siden jeg har rørt dem så meget, men jeg var også i selskab med en flok skønne kvinder i døgndrift. Det er simpelthen kvalivare tid!

Maria

2 kommentarer:

Kari sagde ...

Gode billeder du har taget af standen. Og ja, det var rigtig kvalitetstid i weekenden.

Marianne sagde ...

Smuk smuk stand - og ikke mindst favorit tæppet ...Wauw
Kh