torsdag den 25. oktober 2012

Flaaad....

Hold da fast hvor den omgang influenza/snot/hoste er vedholdende! Jeg var godt nok også lige nød til at sætte den på stand-by sidste week-end, for familien skulle på week-end ophold i Lalandia. Så, jeg fyldte godt på med pamol og legede "jeg fejler næsten ikke noget", hvilket virkede super godt... så længe det varede!
Det var lige før Julie knaldede hovedet gennem himlen!

Men vi havde en skønt tur! Først lige over grænsen (bare en lille omvej?!) for at shoppe diverse livsfornødenheder (snoller og sodavand) og så bade, spille, bade, lege, hoppe, spille, lege mere... Simpelthen skønt! Når vi sådan er afsted i få dage, er der fuld enighed om, at vi ikke vil bruge vores tid på de store kulinariske udfoldelser...

Så her er indholdet af vores køleskab lørdag morgen... Vi spiste ude til aften... og havde masser af lækkert tysk brød med fra fredagens shoppetur. Nok ikke lige til at blive super sund af, med dejlig forbudt sådan en week-endt!

I dag har jeg så simpelthen ramt symasknen og quilter!!!! Godt nok længe siden jeg sidst har haft sytøj i hænderne! Og skal da også lige have syet nogle DU blokke til på lørdag...

Maria



1 kommentar:

Bedstes Patchwork sagde ...

Det lyder som om i har haft nogle skønne familiedage med hinanden