søndag den 15. juli 2012

Jeg syr skam...

..men det er kun i hånden og som supplement til Tour'en, så det bliver ikke til såååå meget. Men jeg arbejder virkelig målrettet på at få alle mine blokke til SKofW applikeret og broderet færdige! Det går faktisk meget godt, men det tager tid.


Her er det en ret så grøn stol, der står for - og så skal den have orange sæde/ryg! Af en eller anden grund, har jeg så fundet på, at der "lige" skal tilføjes zigzag lidse til en del af blokkene, så det forlænger lige processen lidt, da nogle af blokkene allerede (troede jeg) var færdige, men det bliver rigtig fedt, så jeg går gerne den omvej!

Maria

3 kommentarer:

grymerspalet sagde ...

Hvor er det fint Maria. Jeg har bogen og vil også sy det engang - men ikke lige nu .. åh, hvor er der meget, jeg gerne vil sy. Men i morgen kommer der 2 børnebørn i nogle dage, det er også dejligt. Den mindste er 3 år, og det er første gang, hun er på ferie, men hun får sin næstældste storebror med.Knus og god sommer til dig fra Kirsten.

Helene Juul sagde ...

Jeg så jo du sad og "legede" med zig zag lidse forleden. Glæder mig til at se, hvad du har fundet på.

Bedstes Patchwork sagde ...

Dejlig grøn stol du er i gang med, jeg glæder mig til at se det hele når det er samlet, jeg er sikker på det bliver dejlig farverig.