onsdag den 25. april 2012

Langsommeligt og tungt!


Jeg er efter laang overtalelses tid fået overbevist mig selv om, at det da bare lige er dagen til at quilte! Siden min operation i oktober har jeg ikke quiltet større (og dermed) tunge ting. Det er blevet ved  tasker/punge/løber mv. Men eftersom der er 11 dage til konfirmanden skal have sin quilt, er det nok alligevel en god ide, at jeg kommer i gang! Det er jo ikke til at vide, hvor lang tid det kommer til at tage mig.

Og det er tungt arbejde, også selv om jeg har valgt at quilte linjer med overtransportør. Eller måske er det netop derfor?! Jeg har fleese på bagsiden og det glider bare ikke særlig godt. Havde jeg nu frihåndsquiltet, så havde det problem været løse med min Supreme Glider, men det går jo ikke her.


Men hansker (disse købt hos Quiltefant er bare fantastiske!) har jeg på. Det gør det nemmere at flytte på quilten uden at skulle "gribe fat" i den. Den skal jo gerne ligge pænt og fladt mellem mine hænder! Og så er det ellers bare med at holde retningen... Godt der i aften kommer flere "hovedet under armen" programmer i flimmeren, så jeg kan blive lidt ulødigheds underholdt,mens arbejdet står på!

Maria

1 kommentar:

Kari sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen, håber din skulder holder.